theea







Etichete: edit post
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Buna !
    http://travel.webshots.com/album/565553484hkWHpo



  2. theea Says:

    multumesc mult pentru link :D imi place:D


  3. Anonim Says:

    PACAT DE BLOGURILE CARE POSTEAZA IMAGINI
    PROASTE COPIATE DE PE UNDE SE NIMERESTE....
    MAI BINE AR COLECTIONA CARTI POSTALE INEDITE SI CU VALOARE ISTORICA, ALE ORASULUI....


  4. theea Says:

    eh...ar fi frumos asa..dar mai bine sa ajunga la colectionari cartile astea postale..

    in ceea ce priveste blogurile, fiecare face ce poate..eu prefer sa-mi fac singura fotografiile cu orasul asta..:d


  5. Anonim Says:

    Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159


Trimiteți un comentariu