theea
Sean Penn mi-a atras mereu atentia ca actor, dar mi-a fost dat sa-l cunosc si ca regizor prin filmul "Into the wild". Un film absolut superb, plin de substanta si subinteles. Un lungmetraj pe care il recomand tuturor celor care pot sa savureze un film bun de aproape 2h.30'.



Filmul are la baza o poveste adevarata. In toamna lui '91, un tanar american de conditie buna decide sa plece spre Alaska, unde pana la urma moare de foame. Povestea tanarului a fost transformata in carte in 1996. Scriitorul Jon Krakauer a incercat, dupa o indelunga documentare, sa refaca traseul lui Chris McCandless.



Pe langa povestea in sine...filmul este presarat si cu peisaje superbe..

Regia: Sean Penn
Distributie: Vince Vaughn, Emile Hirsch, Kristen Stewart
Gen: aventuri, drama


Etichete: edit post
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Deci...ştiu că nu e tocmai OK să încep cu "deci", însă filmul ăsta m-a lăsat efectiv fără cuvinte. Am fost foarte impresionată, atât de povestea în sine, cât si de profunzimea cu care joacă actorul principal, dar şi de peisajele şi coloana sonoră a filmului.
    Extraordinar...am plâns preţ de câteva minute dar ssssst! Nu mai spune la nimeni :-$
    Aştept şi alte recomandări, am încredere în gusturile tale ;)


  2. theea Says:

    ma bucur ca ti-a placut...merci ca ai incredere in gusturile mele, dar acum o sa am emotii de cate ori voi face o recomandare :P


Trimiteți un comentariu