theea

M-am hotarat sa fac o tura a cinematografelor de bulevard, adica alea pe care nu le gasesti in mall-uri si care mai supravietuiesc cu greu. Am scris mai multe despre situatia lor cand am povestit despre ultima pelicula a lui Daneliuc.

Astfel, vineri am plecat spre Cinemateca, mai exact spre sala Union. M-am uitat sa vad ce as putea gusta intr-o vineri seara si... dintre "Operatiunea Valkyrie" de la Union si "Transfer de captivi" de la Corso, am preferat filmul cu Tom Cruise.

Desi ramasesem uimita de numarul "mare" de spectatori ce au trecut pragul cinematografului Corso la cele doua vizite ale mele din ultima perioada, la Union am simtit ca am avut sala doar pentru mine..bine, si persoana care ma insotea... Am fost in total patru persoane, noi jos si la balcon un cuplu pe la 40 de ani... :)

Recunosc ca nu mai vizionasem un film in aceasta sala pana acum si nu stiam la ce sa ma astept... M-a deranjat ca puteam asculta cum liftul din apropierea plimba locatari si fiecare fsss al celor doua chestii menite sa inmiresmeze locul (nu mai stiu cum se numesc)...

Despre film...in afara faptului ca mi se pare fumat subiectul aka Hitler, a fost interesant. Tom Cruise a reusit sa-si pastreze statutul de actor bun, dincolo de cine o fi el ca om. Pelicula a reusit sa ma tina cu sufletul la gura (desi mi-a cam distras atentia microfonul care pare un personaj omniprezent; nu inteleg ce fac baietii la montaj...).


In timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, colonelul german Claus von Stauffenberg (Tom Cruise) este ranit in Africa si intoarce in tara. Nemultumit de abuzurile nazistilor, Stauffenberg se alatura Rezistentei si accepta sa conduca Operatiunea Valkyrie, al carei scop era asasinarea lui Adolf Hitler si inlocuirea acestuia cu un guvern mai liberal. Colonelul isi ia sarcina de a introduce el insusi in biroul lui Hitler valiza in care fusese asezata o bomba cu ceas.
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu