theea

Incerc sa-mi exprim o impresie la doar 10 minute de la vizionarea filmului. Personajul principal este un copil care paseste cu pasi repezi pe drumul maturizarii. Un om a carui soarta este afectata de greselile parintilor, mai exact ale mamei. Stand in fata ecranului avem un exemplu viu de: sunt cei din jurul meu. Fiecare om al carui destin se intersecteaza cu al tau isi pune amprenta asupra celui ce esti. Nu pot sa spun ca este o pelicula ce m-a facut sa-mi pun intrebari pe care sa nu mi le mai fi ridicat niciodata sau ca este acel gen de film care imi ramane dator cu un raspuns.


Revenind la lucruri mai practice, din distributie fac parte Alison Lohman, Robin Wright Penn, Michelle Pfeiffer, Renée Zellweger si Billy Connoly. Regia ii apartine lui Peter Kosminsky . Pentru rolul din acest film, Michelle Pfeiffer a primit, in 2003, premiul Asociatiei Criticilor din Kansas si San Diego pentru cea mai buna interpretare feminina in rol secundar.


Gen: drama


Astrid, este puternic legata de mama sa - Ingrid, o artista talentata, nonconformista. Dar cand Ingrid este inchisa pentru ca si-a ucis iubitul cu otrava florii preferate-leandrul alb, fragilul echilibru al tinerei se frange. Ea ancepe sa umble prin diverse case pentru copiii. Nu stie ce drum sa ia, in cine sa creada si care dintre adultii din jur ii poate fi model comportamental, cu atat mai mult cu cat, desi departe de ea, mama ii insufla convingerea ca este diferita de cei din jur si trebuie sa-si aleaga un drum aparte.
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu