theea
eu sunt o persoana pragmatica, nu prea ma pierd in vise inutile. nu prea cred in iubiri pe net, nu cred in lucruri ce nu mi-s palpabile.

Insa, de curand am facut o obsesie. In weekend am plecat la tara. Am dormit, am citit, am stat la soare, l-am lasat pe ied sa-mi rontaie degetul (am regretat si inca mai regret..pentru ca ma doare), iar spre seara, cum nu aveam ce face mi s-a pus pata sa ma uit la Eurovision. si m-am uitat. mi-au placut piesele Portugaliei si Norvegiei. Portugalia m-a cucerit prin culoare, atat in muzica cat si spectacol...daaaaar norvegia... Melodia e simpla, o poveste putin cam banala, dar capata un alt aer cand e spusa cum trebuie... Dincolo de toate Alexander Rybak e pur si simplu..cam atat.. Se pare ca a pus cu botu' pe labe femeile din toata lumea..

Well, i have a crush...

Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu