theea
Incercam sa ma gandesc cand renunt la a mai pastra legatura cu cineva (nu ma refer la amicitiile alea de-o vara). Cred ca in momentul in care nu mai am nimic de invatat de la omul respectiv. Cand simt ca nu mai are cu ce sa ma surprinda si nu mai am ce sa fur de la el. Totul se intampla la nivel inconstient. Suntem toti oamenii pe care i-am intalnit. Au spus-o altii inaintea mea si multa dreptate au avut.

Sunt oameni pe care poti sa-i ai langa tine o viata si de care sa nu simti ca te-ai saturat, dar mai sunt si alte persoane langa care te pierzi. Persoane care te prind in monotonia gandurilor si vietii lor. Am nevoie de cei din jur sa visez si nu pot sa fac asta langa oameni fara vise.

Eu iubesc la nebunie discutiile despre nimic printre nori de fum la ore imposibile. Discutii la care te aprinzi si iti aperi cu indarjire ideile. Probleme ce ti se pare ca pot schimba lumea, doar ca-si pierd valoarea in momentul in care te poti lauda cu o alcoolemie zero.

Dar cand incerci asta cu oameni ce n-au pareri, ce e aia?
Etichete: edit post
1 Response
  1. am avut un mic soc cand ti-am citit postul.. caci se pare ca si eu gandesc la fel..

    daca te-as vedea, te-as lua in brate! :)

    felicitarile mele!


Trimiteți un comentariu