theea
Etichete: edit post
15 Responses
  1. Anonim Says:

    Bărbat din bucurești caut doamnă sau domn cu caine. Doar să i fac oral.


  2. Anonim Says:

    Cum îmi învăț câinele sa facă sex cu mine?


  3. Anonim Says:

    Caut fata/cuplu din zona Arges/Pitești, care dețin câine..mă interesează si persoane care lucrează la centre de plasament (familysex84@gmail.com)(suntem cuplu)


  4. Anonim Says:

    Contactează ma pe nr asta sunt dresor 0740932704 o zi minunata


  5. Anonim Says:

    In zona neamț deține cineva cal porc ponei măgar sau câine de talie mare să mă fută sunt barbat


  6. Anonim Says:

    Interesanta fantezie,sex cu un câine,am văzut câteva filme și mă excita enorm,as vrea să o văd pe sotia mea cum este fututa de un câine și după ce o spermeaza el și termina să o fut și eu și eventualul stăpân al câinelui. Câteva zile să fie curva la toți trei!!!


  7. Anonim Says:

    Ea stie de fantezie? Vrea?


  8. Anonim Says:

    Am eu caine


  9. Anonim Says:

    Doamnă,domnișoară din Suceava care deține câine,vreau să o fac cu un câine!


  10. Danydany Says:

    Contact pentru cuplu 0768906830


  11. Anonim Says:

    Alba Sibiu dețin un cane corso wap 0744201775


  12. Anonim Says:

    Cum putem lua legaturs


  13. Anonim Says:

    Buna Andreea mă numesc și sunt din Craiova ,de curând eu și soțul meu am descoperit sexul cu un câine ,,cine are disponibil un câine ok sa lase un număr de contact .prefer pe cineva din apropiere


  14. Danydany Says:

    Buna Andreea contact 0769806930


  15. Marin Says:

    Detin câine mascul urziceni ialomita 0753541821


Trimiteți un comentariu