theea
iar m-a prins la leapsa ovidiu

1.Cat de departe esti de copilarie?

pai...m-a parasit si s-a mutat, dar promit sa o caut.

2.Mai ai prieteni din copilarie?

dap..2

3.Care sunt cele mai frumoase momente ale copilariei?

Acum...nu-mi vin in minte decat cei doi bunici care m-au parasit de ceva timp... Unul dintre ei obisnuia sa ma astepte cand ieseam de la scoala..si nimic nu se compara cu sentimentul pe care il aveam pe drumul spre casa, care era intotdeauna intrerupt cu o plimbare prin parc...

Celalalt bunic ma avea doar in vacante cand mergeam la tara...si desi imi era descris ca un om dur, nu de putine ori ma adormea cu "Ursul pacalit de vulpe", de care nu m-am saturat nici pana in ziua de astazi...

Cel de la Bucuresti avea un alt dar: o imaginatie bogata...ii placea sa inventeze povesti pe loc..


as putea continua astfel...

nu sunt niste momente..mai degraba amintiri..

4. Cate vise de copil ti-au fost indeplinite?

pai..am vrut sa cresc mare-check (nu-i asa de interesant)
.......am vrut sa pot sa mi cumpar singura dulciuri-check (intr-o oarecare masura)
.......am vrut sa pot sa opresc timpul si sa-l dau inapoi-inca n-am reusit, dar mai incerc
.......am vrut sa fiu invatatoare ca sa dau note mici-dar singurii elevi mi-au fost papusile

deci 50%????
Etichete: edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    1. Ar fi bine sa o cauti, e pacat sa ne pierdem copilaria si sa ne maturizam timpuriu :P
    2. Norocoaso
    3. Daaaa. Mi-ai adus aminte cand mergeam cu bunicul la pescuit sau la cules de ciuperci
    4. Ar fi pacat sa putem opri timpul si sa il dam inapoi. Unde ar mai fi farmecul vietii? Mai ai vreme sa dai note mici, eu ti-am propus ceva :P


Trimiteți un comentariu