theea
hmmm...sase fara douazeci..maximum 10 minute si am scapat...poate ar fi trebuit sa trec mai des pe la facultate..Eh, ma descurc eu. Sper sa am timp sa ajung pana incepe filmul, numai sa nu fie aglomeratie. Urasc traficul din Bucuresti, chiar nu cred ca o sa se rezolva chestia asta vreodata.

(vibreaza telefonul) New Message from Dragos: Eu in 10 minute ajung, te astept la fantana...
Damn, iar trebuie sa ma grabesc, macar de ne-ar da drumul mai devreme..

Dupa 10 minute

Idiotul asta de sofer, oare poate sa mearga mai incet? De fiecare data...De cate ori ma grabesc, nimeresc in autobuzul care se misca cel mai greu. A ajuns deja de 5 minute. Sper ca a luat bilete, daca tot sta degeaba.
***
-Hey.
-Buna! Spune-mi ca ai luat bilete.
-Nu. Nu stiam ce film vrei.
-Nu-mi vine sa cred, filmul incepe in 5 minute.
-Pai nu stiam sigur la ce film vrei, si chiar nu aveam chef sa dai din nou vina pe mine. De fiecare data faci nazuri ca fac cele mai proaste alegeri.
-Pai da. Am dreptate si de data asta. Ai facut cea mai proasta alegere cand ai luat TU decizia sa nu iei bilete..in fine...
-Vrei sa te calmezi? In loc sa te agiti atat mai bine am merge spre cinema.
***
-Doua bilete la filmul de acum, va rog!
-Ce locuri doriti?
-Nu conteaza.
-Astea sunt bune?, spune casiera cu ochii spre monitor.
-Perfecte! Multumesc! Poftim, miss. Esti multumita?
-Dragos, ma enervezi cu atitudinea asta.
-ok, facem pace?
-mmmmm.. bine.
-Hai mai repede...
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu