theea
Ca tot se apropie Oscarurile, m-am apucat sa vad si eu din filmele care concureaza la categoria Cel mai bun film.

Am reusit sa devorez doua dintre ele: "Slumdog Millionaire" (in urma cu o saptamana) si "The Curious Case of Benjamin Button" (astazi)...Curios..nici unul dintre ele nu m-a facut sa spun wow... Prima jumatate a "Slumdog" este absolut geniala.. saracia indiei, povestea personajului principal si mai ales muzica. Dar nu puteau sa lipseasca scenele gen Bollywood, pacat...altfel ar fi fost un film reusit.. Insa, pelicula te cam tine in tensiune...

Ca si primul, "The Curious Case of Benjamin Button" are o poveste noua in spatele scenariului, genul de poveste pe care eu nu am mai intalnit-o pana acum. Decorurile sunt superbe, iar machiajul te lasa fara cuvinte. Insa, e ceva care nu m-a facut sa vreau sa-l recomand neaparat cuiva. E un film ce merita vazut, dar o data si cam atat. Trebuie sa recunosc ca Brad Pitt joaca foarte bine, iar Cate Blanchett e superba...


Mai am trei: "Frost/Nixon", "The Reader" si "Milk"...sa vedem acum. Am multa incredere in Sean Penn :D
parerile sunt pur personale, va rog nu omorati mesagerul
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu