theea
Etichete: edit post
156 Responses
  1. Anonim Says:

    Vreau sa assist la o partida de sex cu in caine


  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  4. Mihai Says:

    Bună . Scrie mi.pe adresa de mail mihaicluj72@yahoo.com unde putem vorbi.mai multe


  5. Anonim Says:

    Cam asta a fost cu acest blog ...


  6. Anonim Says:

    Mai este cineva pe aici ???


  7. Anonim Says:

    Mai se ofera cineva cu un caine ?


  8. Anonim Says:

    Salutare sunt travestit destul de sexi si as avea aceasta fantezie de a fi futut de un caine de talie mare daca se ofera cineva din bucuresti rog detalii multumesc


  9. Mario Says:

    0732684297 hai pe whatsap am caine pentru femei curat oras Timișoara


  10. Anonim Says:

    Vreo doritoare de senzații tari mai exista? Sunt din zona Cluj și am 3 câini. Ii ofer spre deliciul lor media_pop_art@yahoo.com


  11. Unknown Says:

    Buna! Cuplu din Cluj, cautam un caine pentru a ne satisface o fantezie sexuala. Pot fi contactata la adresa elycris693@gmail.com


  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  13. Unknown Says:

    Buna , cuplu Din , Cluj poate reusesc sa va ajut


  14. Unknown Says:

    0784703227 pentru mai multe detalii , detin caine .


  15. Mario Says:

    Imi doresc enorm sa asist la un cuplu ce face sex cu caine..plătesc. .zona Timisoarei.Discretie!!


  16. Unknown Says:

    Confirmare pe whats app


  17. Mario Says:

    Mai e careva pe aici?


  18. Anonim Says:

    Detin caine mascul talie medie spre mare,superb si cu experienta la doamne,pe care vreau sa îl impart cu femei sau cupluri!
    Sunt interesat si de femele(iapa ,pony,vaca,catea) pt schimb de experienta,ofer caine la schimb!
    lorenzo1897@yahoo.com


  19. Mario Says:

    Mai e careva pe aici


  20. Bruno Flo Says:

    https://chat.whatsapp.com/G71XnVmViQJ6d9DnIXjGhz
    Bună tuturor.... Am creat un grup pe whatss în care sa întâlnim atât femei cât și bărbați interesați de acest subiect taboo zoofilia, pt a desculță și impartasii experiente, fantezii, clipuri și chiar sa ne întâlnim între noi pt a ne satisface aceste plăceri ascunse.... Va aștept acolo cu mult drag....


  21. Bruno Flo Says:

    https://chat.whatsapp.com/G71XnVmViQJ6d9DnIXjGhz
    Puteți accesa acest link


  22. Bruno Flo Says:

    https://chat.whatsapp.com/G71XnVmViQJ6d9DnIXjGhz va aștept pe toți, toate cele care doriți sa vorbim și sa ne cunoaștem sub anonimat dacă doriți pe acest grup deschis și liber la orice plăcere ascunsa


  23. Anonim Says:

    Ai găsit? Și eu aș fi interesant.


  24. Anonim Says:

    Nu mai zice nimeni nimic pe blogul asta? Nici o poveste nimic?


  25. Anonim Says:

    Chiar devenise interesat...


  26. Anonim Says:

    Cum de a disparut asa toata lumea? Nu mai e nicio tipa interesata? Nicio tipa practicanta? Prietena mea ar fi interesata. Cautam o tipa detinatoare de caine care o face, eventual cuplu.


  27. Anonim Says:

    Asi vrea sa incerc si eu cu animale sunt barbat


  28. Anonim Says:

    Buna mario cum pot intra pe grup


  29. Anonim Says:

    Ce rasa de caine ar fi potrivit pt o tipa incepatoare?


  30. Mario Says:

    Bună. .Cu un labrador ar fi ok..Dar depinde și cât este de larga țipă. ..Pentru început sa nu lase nodul de la baza peninsulei sa intre în ea..Va fi un pic dureros..Dar super plăcut. ..sa nu se panichez. .ca dacă totuși intra și nodul în ea...Se va dezumfla...În vreo 20 de mine. .În schimb o sa încerc umple pasarica de spermă calda..Ceea ce o sa o inebuneasca de placere


  31. Mario Says:

    Scuze pentru greșelile de scris...E din cauza predictiei. .Putem vb și pe whatsapp 0732684297


  32. Mario Says:

    0732684297 hai pe whatsap


  33. Anonim Says:

    Cine ma poate ajuta cu un caine sau cal watzapp 0728364626


  34. Anonim Says:

    Ai incercat ? Ai găsit câine potrivit? Și eu sunt interesată.


  35. Anonim Says:

    Nu, nu am gasit inca nimic!Tu?


  36. Anonim Says:

    Nimic concret...


  37. Anonim Says:

    Se pare ca e destul de greu sa gasesti ceva serios. Tu din ce zona esti?




  38. Unknown Says:

    Dacă vrei să mai vorbim, lasă o modalitate de contact.


  39. Unknown Says:

    Mai este cineva pe aici , detin caine


  40. Mario Says:

    Mai e vreo cineva pe aici!?



  41. Anonim Says:

    As vrea sa vad o femeie făcând sex cu cainele iei...ar fi excitant


  42. Anonim Says:

    Sal..mai este activ linkul?


  43. Mario Says:

    Cam pustiu pe aici


  44. Unknown Says:

    Eu am văzut o vecina de a mea Cum o futea câinele


  45. Unknown Says:

    Are vecina mea caine se fure cu el



  46. Unknown Says:

    Are vecina mea caine se fute cu el


  47. Unknown Says:

    Are o vecina de a mea caine se fute cu el


  48. Mario Says:

    Salut o putem convinge sa asistam la un show?


  49. Mario Says:

    Pai cum facem sa vedem și noi..platim..nu gratis


  50. Anonim Says:

    Interesat si eu, mai e valabil grupul de WhatsApp?


  51. Unknown Says:

    Cine vrea sa vada sex dintre un băiat si un caine mascul???



  52. Anonim Says:

    O femeie care face sex cu câinele,lasa modalitate de contact


  53. Anonim Says:

    adymogabv@yahoo.com daca e cineva interesat de k9 . De preferat o fata sau femeie din zona Brasov. Am o iubita care face k9 dar am vrea sa cunoastem cat mai multe persoane din zona


  54. Unknown Says:

    Da.mi nr tau de tel


  55. Anonim Says:

    Buna. Am caine blând,curat si cu experiența la domne.
    0725377434 doar wpp


  56. Anonim Says:

    De unde esti si cum ai facut să vezi?
    Ce caine are?


  57. Haartt Says:

    Zooville.org o comunitate pt k9 puteti gasi raspunsuri la intrebarile voastre doamnelor


  58. Anonim Says:

    Brașov? Cineva?


  59. Anonim Says:

    Da dacă vrei cu adevarat



  60. Anonim Says:

    Doamna din Suceava care deține câine,mă interesează.


  61. Anonim Says:

    Cineva din Bacău
    Cu câine sau cal aș vrea să mă fut
    0732 849 661 cine vrea poate să îmi trimită ms pe watap și să vb acolo


  62. Andreirem Says:

    Exista forumul onanisti.ro si are un subiect cu zoo. Ma găsit-o acolo cu numele de andreirem.
    Sau email andreirem@yahoo.com


  63. Anonim Says:

    O tipa din tm care o face cu câinele?


  64. Anonim Says:

    Mar interesa un mascul care este anvatat pentru sex


  65. Anonim Says:

    Vreo tipa din Bihor?


  66. Unknown Says:

    Din Arad vreo tipa care are câine?


  67. Unknown Says:

    Eu din bv cu caine si catea de talie mare


  68. Unknown Says:

    Buna din bv va pot ajuta cu caine si catea de talie mare
    Whtsapp 0750861356


  69. Anonim Says:

    Cineva din iasi cu caine?


  70. Unknown Says:

    Din brasov am fost la ea si era cuplată cu câine





  71. Unknown Says:

    O femeie din zoba oltenia?


  72. Anonim Says:

    un cuplu sau femeie cu locatie si caine...suntem un cuplu curios de acest taboo asteptam propuneri
    cockqwerty1@gmail.com



  73. Anonim Says:

    O femeie din tm interesata de un câine?


  74. Anonim Says:

    Cuplu căsătoriți din Craiova interesati


  75. Anonim Says:

    Un grup de telegram sau wathap unde se practică zoofilie cum gasesc noi cuplu


  76. Unknown Says:

    Salut avem un labrador soția face sex cu el în fiecare zi


  77. Unknown Says:

    Sunati la 0766648157 și discutam


  78. Unknown Says:

    Sunați-ne 0766648157


  79. Unknown Says:

    Sunați-ne 076648157


  80. Unknown Says:

    Bună seara! Ești fată?


  81. Anonim Says:

    Are cineva un cal in zona neamț mă deplasez sunt baiat asi vrea să incerc un cal pot si plati aștept metodă de contact


  82. Anonim Says:

    Vreun cuplu care practica asa ceva ,posesor de ciine ,pentru o posibila initiere ,din zona Buzaului exista?


  83. Anonim Says:

    Suntem tot cuplu


  84. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  85. Sună-mă pe whuatapp sa vad și eu contra cost. Mulțumesc pentru intalegere sunt din plenita dolj


  86. Unknown Says:

    Caut o femeie care a făcut-o sau o face cu caini! Mesaj pe whatsapp 0758947887


  87. Anonim Says:

    Femei în București cu aceasta fantezie sunt pe aici??


  88. Anonim Says:

    În zona craiova e cineva?


  89. Anonim Says:

    Ceva în Pitești gasim


  90. Anonim Says:

    Tu ce esti


  91. Anonim Says:

    De unde sunteți. Aveți ciine, eu vreau sa fut


  92. Anonim Says:

    Femeie


  93. Anonim Says:

    De unde ești, eu sunt un bărbat dornic sa FC ceva cu o femela


  94. Anonim Says:

    Îmi place sa fac sex zoofil, catelele sunt f bune. As încerca cu o iapa, vaca. Ma puteți ajuta careva.


  95. Anonim Says:

    Cuplu din Craiova interesat de o femeie sau cuplu care face k9


  96. Anonim Says:

    Excitantă treab¹


  97. Anonim Says:

    Da. kinkonro@yahoo.com


  98. Anonim Says:

    Iași. Dețin câine pentru doamne și cupluri.
    kinkonro@yahoo.com


  99. Anonim Says:

    Iași. Dețin câine.
    kinkonro@yahoo.com


  100. Anonim Says:

    Mai este activ grupul?


  101. Anonim Says:

    Povesti mai abeti?


  102. Anonim Says:

    Filmate nu aveti?


  103. Anonim Says:

    cel mai bun forum: https://www.zoovilleforum.net/


  104. Anonim Says:

    Multumesc


  105. Anonim Says:

    Povesti an romana nu aveti?


  106. Anonim Says:

    Careva prin timișoara sau zone mai apropiate?


  107. Anonim Says:

    Buna! Cuplu din zona Moldovei cautam caine pentru sotie,tot din zona Moldovei.Multumim.boobis78@yahoo.com


  108. Anonim Says:

    Buna! Cuplu din Iasi, suntem interesati! boobis78@yahoo.com


  109. Anonim Says:

    0757 371 822



  110. Anonim Says:

    De Unde esti?


  111. Anonim Says:

    Baiat, caut caine sa faca sex cu iubita mea in zona Alba. E cineva pe aici care detine vreun caine pentru asa ceva?


  112. Anonim Says:

    Salutare. Mi-ar placea sa o vad pe sotia ta cu labradorul. Ai ceva filmari cu ea? Si eu vreau sa incerc cu amanta mea cu un caine. Poate facem si ceva schimb de experiente, ce zici? Scrie pe wahts app:0766528020


  113. Anonim Says:

    Foarte foarte interesata sa fiu tarfa unui câine. 35 ani, zona Cluj dacă exista bărbați care dețin câini care fut, doresc sa le fiu tarfa. Email: armancristina2@gmail.com



  114. Anonim Says:

    Salutare, suntem un cuplu din Constanța și șotia ar vrea să încerce cu un câine, dacă este cineva de prin zonă deținător de câine cu experiență în treaba asta și cu vaccinurile, deparazitarea și igienă corespunzătoare a câinelui ne poate găsi pe skype cu numele de profil Aniela1


  115. Anonim Says:

    Vreau și eu un videoo cu un cine care fure o femeie. Contracost. Dar nu videoo luate depe saituri??? Dacă sqe poate indirect. Mulțumesc pentru intalegere.


  116. Anonim Says:

    Buna vrei sa vorbim am ce vrei tu


  117. Anonim Says:

    Am facut e o nebunie



  118. Anonim Says:

    Vrea și eu un VIDEOO cum se FUT femeile cu cini și cai. Real nu după saituri mulțumesc pentru intalegere


  119. Anonim Says:

    București


  120. Anonim Says:

    Am mascul pedigree vaccinat curat talie mare in timisoara sorinpnet@yahoo.com


  121. Anonim Says:

    Timisoara daca vi


  122. Anonim Says:

    Veniti in Timișoara?Am mascul pedigree vaccinat curat talie mare in timisoara sorinpnet@yahoo.com


  123. Anonim Says:

    Ai găsit pe cineva?


  124. Anonim Says:

    Bunâ. Ați găsit pe cineva?


  125. Anonim Says:

    Ați găsit ceva?


  126. Anonim Says:

    Ați găsit pe cineva?


  127. Anonim Says:

    Din ce oras? Timisoara cauta*ma 0754331046 doar watsapp


  128. Anonim Says:

    Mai e valabil mesajul?


  129. Anonim Says:

    Bună. Suntem cuplu cu doamna interesată de k9


  130. Anonim Says:

    Arad sau Tm dacă e cineva eu sunt bărbat as vrea un câine care sa mă fută


  131. Anonim Says:

    0754331046 timisoara


  132. Anonim Says:

    Mai este valabil?



  133. Anonim Says:

    Salut când pot sa te sun?


  134. Anonim Says:

    Fete dornice de sex ma deplasez la domiciliu ialomita 0742599177


  135. Anonim Says:

    Dețin mascul pentru sex femei


  136. Anonim Says:

    Dețin câine pentru sex cu femei


  137. Anonim Says:

    Vreau si eu acolo,cum fac?


  138. Anonim Says:

    O modalitate de a ajunge pe acest grup!?


  139. Anonim Says:

    Doamna din suceava.sunt tot din suceava eu.te astept pe whatss up 0751740644


  140. Danydany Says:

    Buna am Amstaff dresat pentru asta lasa un Nr sa
    Sau ceva de contact


  141. Anonim Says:

    Ce nou


  142. Anonim Says:

    Pe Argeș ceva k9 eu barbat


Trimiteți un comentariu