theea
imi cer scuze pentru postul incoerent de mai devreme.

De aproape 3 zile stau in fata computerului incercand sa aflu cat mai mult, incerc sa apelez la oameni care o pot ajuta..din pacate doar cu sange... Ana era un om care isi dorea mai mult de la viata. Un om cu defecte si calitati, un om care pe mine a stiut sa ma accepte asa cum sunt. E una dintre persoanele la care tin cel mai mult si inca mi se pare incredibil ceea ce se intampla. Imi dorec din tot sufletul sa nu mai existe oameni care cred ca este doar o pacaleala. Ea se afla acum intr-un pat de spital si probabil ca lupta din rasputeri, dar are nevoie de ajutor.

Cuvintele pe care le astern aici imi par patetice si lipsite de insemnate, dar acum ma simt inutila si prinsa intr-un curs al evenimentelor carora nu le pot face fata. Nu-i pot fi alaturi si asta ma doare cel mai mult. Unii au norocul sa fie acolo si merita sa se foloseasca de asta.

Save Ana!
2 Responses
  1. Alina Says:

    Salut! O cunosc si eu pe Ana...Am fost in aceeasi clasa intr-a 8-a si in acelasi liceu. Imi pare foarte rau pt ce i s-a intamplat. Din pacate eu nu pot dona sanga, insa am postat si eu anuntul pe blogul meu. www.ce-ar-fi-daca.blogspot.com si am spus tuturor cunoscutilor, fostilor colegi de liceu si de generala. Sper sa fie de ajutor!


  2. theea Says:

    Buna, in acest moment orice gest este de ajutor


Trimiteți un comentariu