theea
Well..am luat decizia de a pleca in Franta (norocul de a avea prieteni unde trebuie), iar pentru asta a trebuit sa-mi cumpar si bilete de avion. cateva zile m-am tot plimbat pe site-ul blue air pentru a vedea care sunt cele mai convenabile bilete, tinand cont de faptul ca fondurile mele nu's de marimea celor europene. Asa ca, ma decid sa-mi incerc norocul si sa le cumpar online. Dupa ce aleg cursele, raspund tuturor cerintelor, fac plata...astept sa-mi ajunga biletul pe mail...el ajunge, dar..ce sa vezi?!?! in loc sa iau Romania-Franta, dus- intors, al meu bilet era mai degraba Franta-Romania..

adica..in loc ca pe 27 iunie sa plec spre Franta, biletul meu era pentru Romania si invers..deci, da-i si panicheaza-te, ce dracu' fac.. varianta sun un prieten ca sa ma mai calmez...Apoi, da-i si suna la call centr-ul blue-air sa vezi ce faci cu biletul, asta in timp ce eram sigura ca sunt singura cretina in stare de o asemenea tampenie..

In fine, pe scurt...am reusit sa schimb biletul cu doar 45 de euro, diferenta...fericita ca am scapat de o taxa de 70 de euro...
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Zuzele Says:

    :)) asa a patit si o prietena de-a mea...cu o zi inainte sa plece la viena, si-a dat seama ca a incurcar biletele :)) faza e ca ea nu a mai reusit sa plece pentru ca o costa 100 si ceva de euro sa le schimbe, iar biletele au costat vreo 70 :) deci...


  2. theea Says:

    :))..ma bucur ca nu-s singura :D


Trimiteți un comentariu