theea
Vad si aud tot timpul de oameni ramasi fara un loc de munca peste noapte. Site-uri de media, care monitorizeaza activitatea pe timp de criza a tuturor redactiilor, scriu aproape zilnic de oameni dati afara fara motiv. Ieri, am aflat cu tristete ca multi dintre fostii mei colegi de munca au fost dati afara. Inca nu stiu in ce masura criteriul valorii a fost luat in calcul. Dar sunt multi oameni care inca mai lucreaza acolo, cu salarii care ar fi putut acoperi plata a 15 dintre angajatii dati afara, si a caror prezenta nu este justificata de nimic din ceea ce fac( sau nu fac). Oameni care pur si simplu isi iau banii de pomana, doar pentru ca sunt prieteni cu nu stiu cine... Stiu sigur ca si eu m-as fi aflat printre cei aproape 30 de oameni dati afara si ma bucur ca am plecat la timp. Insa, imi pare rau pentru cei care nu meritau ce s-a intamplat. Sa nu mai zic ca ieri trebuia sa fie ziua de salariu. Astfel, nu au mai primit fluturasul de salariu ci o alta hartiuta.

Acum, aflu de pe IqAds ca Bigger Group si-a incheiat activitatea. Mai multe despre acesta intamplare neasteptata si stiuta doar de cine trebuie in interviul acordat de Stefan Voloaca.

Cred ca totul li se trage de la spotul pentru Lemarco Alb cu Florin Piersic.

Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu