theea

O ma tineti minte pe Mihaela, fetita aceea care ii facea pe copiii perioadei comuniste sa rada? Nici eu nu mi-o mai amintesc prea bine, eram foarte mica in perioada aceea...Mihaela era o fetita blonda cu fundite in par, care alaturi de Azorel, trece prin tot felul de situatii. Serialul a fost difuzat între anii 1970 si 1980, cand s-a bucurat de un mare succes.

Insa, cand ma gandesc acum la Mihaela imi vine in mintea imaginea vestitei Raduleasca. Scandalul oribil dintre ea si fostul sot, Elan, nu poate decat sa-mi produca sila. Pe parcursul acestor zile, am sarit ba de partea ei, ba de a lui. Astazi, spuneam: Cred ca Mihaela a innebunit. Mai ales ca atunci cand ma loveam de Elan vedeam un barbat care se lupta cu o femeie isterica. Insa, am citit pe dive de carton niste detalii despre ce spunea acest "tata fara copil in brate" intr-un interviu..

Ce sa mai cred? mai bine ma uit la Tom si Jerry..

Etichete: edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    Despre aceasta "vedeta" chiar nu stiu ce sa iti zic deoarece chiar nu le am cu mondenitatile. Dar de Mihaela imi aduc aminte de parca era ieri. Cum stateam cu inima cat un purice in fata televizorului Diamant si asteptam sa inceapa cele 20 de minute dedicate desenelor animate. Si ce frumoase mai erau, chiar daca le vedeam alb negru erau singurele desene animate care ne erau servite. Si pe langa balariile din ziua de azi desenele astea chiar aveau un mesaj de transmis.


Trimiteți un comentariu