theea
Ieri mi-am inceput dimineata in cel mai prost mod, mai ales ca sunt genul de persoana care se enerveaza usor cand vede indiferenta totala din partea asa ziselor autoritati. Am norocul sa stau in Drumul Taberei, cartier de regula linistit, dar am ghinion sa-l am drept primar pe magnificul domn Poteras. Urasc patinoarul ala de la piata Moghioros din tot sufletul meu, mai ales ca stau acolo. Imi aduc aminte ca in primul an in care s-a deschis a urlat muzica multe nopti la rand, pana au depus oamenii reclamatie. Evident, ca pana la ora 23.00 nici acum nu scapi de urletele vedetelor autohtone.

Ei, supriza a venit insa anul trecut. Ce s-au gandit oamenii?!?! Hai sa facem o parcare cu plata si sa mai luam prostimii niste bani. Din cate stiu eu, o afacere presupunere si o investitie. Cam care credeti ca a fost investitia celor care-s mai smecheri decat cei de la Dalli. Au infipt trei tarusi in pamant, i-au legat intre ei cu o banda de plastic, iar pe jos au pus pietris. Asta da afacere, m-as baga si eu la asa ceva.

Dar trebuie sa-i multumesc primarului meu drag pentru ceea ce mi-a pregatit saptamana trecuta: Sarbatorile toamnei. Toti amaratii adunati de prin toate colturile tarii au venit sa-si vanda dovlecii, mileurile si alte cele. Evident ca nu puteau decat sa intre cu masinile pe campul ala, tinand cont ca a plouat au reusit sa murdareasca aleea pietonala, si am fost nevoita sa-mi imaginez ca fac off road... Ultima zile de muzica populara si mici asezonati cu bere a fost duminica. Ma asteptam ca pana marti sa dispara stuful de pe copaci si garduri, gunoaiele lasate in urma de consateni si tarabele viu colorate. Da baietii de la curatenie au fost si ei obositi, poate au chefuit pana tarziu, sa arate cat de primitori sunt.

Ma bucur ca traiesc in Romania, recunosc ca nu am timp sa ma plictisesc niciodata. Chiar ma gandeam ce fac zilele astea, asa ca baietii s-au gandit ca e timpul sa cada Guvernul. Bun asa!

Grupa mijlocie???
Etichete: , edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu